Hodnocení obchodu
MB
Milena Barešová
Rychlé dodání, dobře zabaleno proti poškození, vánoční dárky pro děti, takže teprve vyzkouší, ale vypadá vše moc hezky.
MK
Milan Kráčmar
Velmi spokojen s vyřízenim objednávky a doručením. Lehátko určeno jako dárek k
vánocum, tudíš kvalitu hodnotit nyní nemohu.
AH
Alena Homeidová
vše v pořádku, druhý den po objednání zboží odesláno, došlo v pořádku a kromě toho stolek je moc šikovný.
JK
Jakub Kopecký
Velká spokojenost.Skvělá komunikace, rychlé dodání v perfektním stavu. Jsme mile překvapeni.
BM
Bačáková Michaela
Ne nejsem šmejd výrobek
EZ
Eva Zaviačičová
(Administrátor)
Dobrý den, paní Bačáková, velice nás mrzí, že výrobek nesplňuje Vaše očekávání. Ale pokud je s výrobkem cokoli v nepořádku, můžete ho samozřejmě reklamovat, a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Pokud chcete odstoupit od smlouvy, můžete tak učinit do 14 dnů od doručení zboží (pokud nebyl výrobek viditelně použitý, musí být v původním stavu - ve Vašem případě rozložený, a v původním obalu).
Jak reklamaci, tak vrácení zboží, můžete nahlásit na našich webových stránkách přes formulář Retino. Poté se Vaším případem začne zabývat kolega, který se ozve s dalším postupem.
Přeji hezký den, Eva, team TokraHome.cz
LŘ
Lucie Řezníčková
Vše super, lehké složení a doručení zboží bylo téměř obratem🙂
JM
Jana Maierová
Jsem spokojená.
IZ
Ivana Zadinová
Jsem velmi spokojená
IV
Iveta Voříšková
Zatím naprostá spokojenost, rychlé doručení a perfektně zabalené
MH
Marian Haranza
Ok super
AD
Alena Dokulilová
Stolek vypadá úžasné, milé překvapil, funguje skvěle, doporučuji 👍👍
MA
Milea Ana
Super
DZ
Daniela Zelenková
velká spokojenost
JD
Jindřich Dorňák
Chybí český návod
EZ
Eva Zaviačičová
(Administrátor)
Dobrý den, pane Dorňáku,
návod v českém jazyce je v elektronické podobě uložen přímo u produktu na našem webu. Eva, team Tokrahome.cz
DK
Dana Kovaříková
Celková spokojenost.
JV
Jitka Vrbasová
Rychlé dodání a skvělé zboží za super ceny!
MG
Milada Gubková
velmi spokojena
PŠ
Petr Štěrba
super!
DM
Dana Mikušová
spokojena, rychlé jednání
MK
Marcela Kotásková
Nejsem spokojena z důvodu ,že u zásilky chyběly blatníky na kola a řemen
EZ
Eva Zaviačičová
(Administrátor)
Dobrý den, paní Kotásková, velice se omlouváme za chybějící materiál a za komplikace, které s produktem máte. Nicméně do dnešního dne od Vás nepřišla žádná zpráva o reklamaci. Můžete tak učinit na našich webových stránkách, kde reklamaci nahlásíte v systému Retino. Ihned po zadání se jí začneme zabývat. Budete mít možnost sledovat celý průběh řešení reklamace. Přeji hezký den, Eva, team TokraHome.cz